czwartek, 5 grudnia 2013

Narty zima Italia

Miesiąc grudzień się zaczął, co oznacza że odliczam dni do wyjazdu narciarskiego na Sylwestra do Włoch z ulubionym biurem Invitatio z Warszawy. Nie mogę się doczekać tego wyjazdu w Alpy włoskie, ta atmosfera i ekipa, poza tym, nocujemy w górach z pięknym widokiem na Dolomity - w hotelu na wysokości 1520 m nad poziomem morza.

Zanim jednak znowu znajdę się w tym cudownym miejscu i zanim znowu poczuję zew natury i to miłe kołatanie serca, kiedy wszystko migać będzie w oczach wraz z każdym zakrętem na trasie muszę zrobić dwie rzeczy: oddać przed świętami raport na temat nowej inwestycji i przygotować się do zimowej aktywności sportowej. A zatem muszę przygotować się kondycyjnie do tego, by zrealizować swój maksymalny założony plan narciarski. I tak - przede wszystkim od połowy listopada z kolegą zapisaliśmy się na kurs tańca w osiedlowym Domu Kultury. W cieplejsze dni trochę biegam, by rozruszać organizm i wspomóc swoją kondycję, bo wiem że czeka mnie jeszcze wysiłek na nartach we Włoszech. Mam nadzieję, że szybko nabiorę kondycji by radość na stoku narciarskim trwała nieprzerwanie przez cały czas mojego pobytu we włoskich Alpach. Nie podjęłam jeszcze decyzji, jaką sukienkę sylwestrową mam wybrać, albowiem poza samymi nartami jadę na wielki bal sylwestrowy i mam nadzieję że spotkam na nim moich rówieśników. Poprzednio bawiłam się świetnie do 3 nad ranem, w tym roku mam nadzieję powtórzyć taneczny wyczyn.O tej ofercie można więcej poczytać na stronie: Sylwester narciarski . Zapowiada się świetna zabawa oraz całkiem niezła pogoda - warunki dla nart idealne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz